فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت

فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت

بهرام پروهان

امروزه با فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت که یکی از دغدغه های مهم مردم در زندگی داشتن آرامش و محیط زندگی و کاری امن است را فراهم کرده است به طوری که با توجه به رشد جمعیت و صنعت ساخت و ساز و مشغله های روزمره مردم خواهان داشتن خانه ، ویلا ، محل کار و یا مغازه ای امن هستند تا بتوانند از خود و خانواده و دارائی هایشان به نحو احسن مراقبت کنند.
در فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت باید به یراق آلات مورد استفاده در آن دقت کرد چرا که در پنجره دوجداره ضد سرقت حتما می بایست از یراق دوحالته با پینهای قارچی استفاده شود زیرا در پنجره دو جداره upvc با یراق تک حالته (Turn) فقط پینها در یک ضلع وجود دارند آن هم در ارتفاع ضلعی که دستگیره بر روی آن نصب شده است و سه ضلع دیگر پنجره بدون پین و پلیتهای قارچی می باشند، اما در یراق دو حالته ضد سرقت در چهار ضلع پنجره دوجداره پین ها و قفل های قارچی وجود دارند که باعث ضد سرقت شدن کامل پنجره های دوجداره می شوند.بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت به غیر از ایمنی در برابر سرقت، عایق صدا و حرارت نیز می باشد. بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت دارای چهار بخش مهم پروفیل، شیشه، دستگیره و یراق آلات است که هرکدام باید ویژگی های خاصی را دارا باشند. یکی از دغدغه های مهم مردم در زندگی داشتن آرامش و محیط زندگی و کاری امن است و با توجه به رشد جمعیت و صنعت ساخت و ساز و مشغله های روزمره شما خواهان داشتن خانه ، ویلا ، محل کار و یا مغازه ای امن هستید تا بتوانید از خود و خانواده و دارائی هایتان به نحو احسن مراقبت کنید.
اجزای تشکیل دهنده درب پنجره دوجداره : همان طور که در مقالات مختلف اشاره کردیم درب و پنجره دوجداره upvc  و الومینیومی دارای ساختار و ویژگی های خاصی هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال خود را حفظ کنند.


عمدتا، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه پنجره بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان پنجره دوجداره اماده استفاده است.
یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.
نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در الماسی پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند پنجره دوجداره از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره می باشد.
زمانی که پنجره دوجداره نصب می شود و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود. یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره یو پی وی سی، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.
فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت دارای چهار بخش اصلی و مهم می باشد :
۱- پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت
۲- شیشه دوجداره ضد سرقت
۳- یراق الات ضد سرقت
۴- دستگیره ضد سرقت

شیشه سانرژی
پروفیل فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت :
پروفیل بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت سی به عنوان نگهدارنده کلیه اجزا پنجره (یراق , شیشه, دستگیره و …. ) نقش بسیار مهمی را در این سیستم ایفا می کند، هرچه پروفیل در غالب استانداردهای جهانی تولید شود سیستم ایمنی و ضد سرقت بودن بیشتری خواهد داشت و جدا از این مسئله استفاده از رین فورس (گالوانیزه) مقاوم و استاندارد در ضد سرقت بودن درب یا پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهد بود.
همچنین طراحی شرکت تولید کننده در ارتباط با ضد سرقت بودن پنجره دوجداره یوپی وی سی دخیل است برای مثال پنجره دوجداره می بایست طوری طراحی گردد که به راحتی ورود سارقان را به درون محیط مهیا نسازد و یا همیشه پنجره و یا درب دوجداره به گونه ای طراحی گردد که زهوارهای درب یا پنجره (Glazing bead) در خارج از محیط داخلی قرار نگیرد زیرا در این صورت سارق به راحتی زهوار را در آورده و به داخل محیط وارد می شود مثلا برای اجرای درب دوجداره upvc که به بیرون محیط باز می شود حتما می بایست از پروفیل دوجداره یو پی وی سی بیرون بازشو استفاده کرد، در این حالت درب به بیرون باز شده ولی زهوار در در داخل محیط می باشد در نتیجه سارق نمی تواند به زهوار دسترسی داشته باشد.
شیشه دوجداره ضد سرقت :
شیشه به عنوان اصلی ترین متریال تشکیل دهنده یک پنجره دوجداره است, که اولین راه و تصمیم گیری برای ورود سارقان به درون محیط می باشد . قاعدتا یک شیشه تک جداره و یا دوجداره معمولی با اعمال فشار فیزیکی لازم می شکند و شیشه شکسته شده به راحتی دسترسی سارقان را به دستگیره و در نهایت ورود به محل را مهیا می سازد.
شیشه دوجداره ضد سرقت می تواند به چند گونه باشد که در اینجا به دو نوع کلی موجود که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد میپردازیم:
شیشه دوجداره لمینت شده :
در این شیشه لایه بیرونی شیشه از دو لایه شیشه که به وسیله طلقهای PVB(پلی وینیل بوتیرال) هم چسبانیده شده اند ( همانند شیشه جلوی اتوموبیل ) تشکیل شده است و لایه داخلی که به سمت واحد است یک شیشه تک جداره است که می تواند سکوریت ( مقاوم شده) باشد. این شیشه نسبت به شیشه دوجداره معمولی دارای مقاومت مکانیکی بیشتری می باشد و در صورت شکست دو لایه به هم چسبانیده شده بیرونی، شیشه ها به علت وجود طلق میانی (PVB) بر روی زمین ریخته نخواهد شد و به علت چسبندگی شدید لایه (BVB) میانی ورود سارقان به داخل با مشکل مواجه خواهد شد. شیشه دوجداره حرفه ای ضد سرقت و ضدگلوله با نام ویگارد – V-Guard
شیشه دوجداره ضد سرقت ویگارد طی یک فرایند طولانی و پیچیده تولید شده و به منظور اطمینان و استحکام و کارایی ، آزمونهای متفاوتی از جمله پرتاب گلوله فلزی با قطر و وزن مشخص از ارتفاع معینی روی آن صورت می پذیرد.
همچنین میتوان به خاصیت ضد گلوله بودن انواع این شیشه ها اشاره کرد به طوری که پس از اثابت گلوله به سطح شیشه به هیچ وجه وارد محیط داخلی نمی شود. البته شیشه های دوجداره ضد سرقت و گلوله ویگارد V-Guard دارای تنوع و نوعهای مختلف می باشند که می تواند در آنها چندین لایه شیشه با طلق های PVB ، طلق های پلی اورتان و طلق های پلی کربنات استفاده شود. طلق های PVB می توانند ضد سرقت و یا ضد گلوله باشند.
دستگیره بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت :
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد. برای محدود کردن سارقان جهت استفاده و بازکردن درب و یا پنجره دوجداره یو پی وی سی می بایست دستگیره ها به صورت کلیدخور باشند تا فعال بودن آن برای دیگران غیر ممکن باشد و فقط مالکین با در دست داشتن کلید امکان باز و بسته کردن درب یا پنجره دوجداره را داشته باشند.
 فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت:
۱-توري پليسه: بهترين و مناسبترين توري براي تمامي پنجره ها، درب ها، تراسها و محيط هاي بزرگ مي باشد. که قابليت نصب از چپ به راست و همچنين از راست به چپ را داراست. اين توري در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع مي شود. امکان خرابي اين توري کم است و به آساني پاره و خراب نخواهد شد.
۲-توري رولينگ: به صورت کرکره اي توانايي جمع شدن را دارد توري آن متحرک ولي داراي فريم ثابت مي باشد.
۳-توري لولايي: این مل توری به وسيله لولا قابليت باز شدن را دارد مانند يک پنجره بازشو معمولي مي باشد.
۴-توری ثابت: این توری پنجره یو پی وی سی همان طور که انتظار می رود قابلیت باز و بسته شدن ندارد و به صورت ثابت به قاب پنجره متصل می شود.
۵-توري مگنتيک: همانند توري پليسه بوده ولي با اين تفاوت که براي شستشوي توري پليسه لازم است توري را حتما با بخارشوي شسته ولي توري مگنتيک را مي توان به راحتي به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهيد.
فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc ضد سرقت براساس نوع حرکت:
– توري پليسه افقي – توري افقي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد متناسب مي باشد.
-توري پليسه عمودي – توري عمودي در پنجره هايي که در ارتفاع کم قرار دارد يا کم ارتفاع مي باشد استفاده مي شود.
– توري رولينگ،مدل آلفا – روش حرکت: بالا به پايين-عمودي – مورد استفاده: پنجره هاي کم ارتفاع و کوچک.
– توري رولينگ،مدل بتا -روش حرکت: يک طرفه افقي – مورد استفاده: پنجره هاي يک لنگه بازشو.
– توري رولينگ،مدل گاما – روش حرکت: دو طرفه افقي – مورد استفاده: پنجره هاي دولنگه بازشو با عرض زياد.
اين توري سخت ترين حالت را از لحاظ باز و بسته شدن دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: